Najem urządzeń drukujących wraz z usługą serwisu eksploatacyjno – naprawczego

  • Numer postępowania ZDM/UM/DZP/99/PN/37/25
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Termin składania wniosków/ofert został zmieniony.

    W ogłoszeniu zaktualizowano termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

    Upłynął termin na zadawanie pytań w postępowaniu, na które Zamawiający musi udzielić odpowiedzi: 2025-10-17

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-11-06 10:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-11-06 10:30
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-10-01 09:54
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-10-01 09:54 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2025-10-01 09:54 118 KB
    icon SWZ.DOCX 2025-10-01 09:54 150 KB
    icon Załączniki do SWZ, OPZ, PPU.zip 2025-10-01 09:54 650 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Ogłoszenie o zmianie - 15.10.2025.pdf 2025-10-15 11:26 119 KB
    icon Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ - 15.10.2025.PDF 2025-10-15 11:26 664 KB
    icon Odpowiedzi na pytania - 23.10.2025.PDF 2025-10-23 15:05 654 KB
    icon Ogłoszenie o zmianie - 31.10.2025.pdf 2025-10-31 12:10 119 KB
    icon Zmiana SWZ - 31.10.2025.PDF 2025-10-31 12:10 588 KB
    icon Załącznik 2b -ośw. wykl. z art. 5k i art 7 ust. 1 - zmiana z 31.10.2025.docx 2025-10-31 12:31 20 KB
    icon Załącznik 2a - ośw. wykl. art. 5k i art 7 ust. 1 - zmiana z 31.10.2025.docx 2025-10-31 12:31 25 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto zamówienia podstawowego Data publikacji
    1 Część 1: Najem urządzeń drukujących na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich wraz z usługą serwisu eksploatacyjno - naprawczego i usługą polegającą na bieżącym dostarczaniu i uzupełnianiu materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń w czasie trwania umowy oraz wdrożeniem systemu do zarządzania wydrukiem. 2 786 291,67 PLN 2025-11-06 10:17:54
    2 Część 2: Najem ploterów na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich wraz z usługą serwisu eksploatacyjno - naprawczego i usługą polegającą na bieżącym dostarczaniu i uzupełnianiu materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń w czasie trwania umowy. 657 708,33 PLN 2025-11-06 10:17:54
    3 Część 3: Najem adresarek wraz z usługą serwisu eksploatacyjno - naprawczego i usługą polegającą na bieżącym dostarczaniu i uzupełnianiu materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń w czasie trwania umowy. 173 395,83 PLN 2025-11-06 10:17:54

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 2 2025-12-09 14:31

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa