Numer postępowania
ZDM/UM/DZP/375/A/2025
Typ postępowania
Postępowanie wyłączone z PZP
Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe otwarte
Opis przedmiotu postępowania:
1) Demontaż sprzętu ze stanowisk pracy • Odłączenie stacji roboczej (komputer stacjonarny lub laptop) oraz monitora/monitorów z biurka. • Odłączenie wszystkich urządzeń peryferyjnych (np. klawiatura, mysz, drukarka, skaner, telefon IP). • Demontaż dysku twardego ze stacji roboczej zgodnie z obowiązującymi procedurami bezpieczeństwa. • Ponowne skręcenie obudowy komputera stacjonarnego lub laptopa po demontażu dysku. 2) Opis sprzętu i stanowiska • Oznaczenie każdego komputera: numer inwentarzowy, użytkownik, numer pokoju, Wydział, zespół. • Sporządzenie listy sprzętu z przypisaniem do konkretnego stanowiska pracy. 3) Przygotowanie sprzętu do przekazania • Spakowanie zdemontowanego sprzętu do transportu. • Załadunek sprzętu do pojazdu. • Przekazanie sprzętu do Wydziału Informatyki zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem. • Przygotowanie komputerów do zwrotu wykonawcy zgodnie z ustalonymi procedurami i harmonogramem. 4) Dostarczenie i instalacja nowego sprzętu • Wniesienie nowego sprzętu na wskazane stanowiska pracy. • Podłączenie stacji roboczej oraz urządzeń peryferyjnych zgodnie z wcześniej ustalonym planem. • Weryfikacja poprawności działania sprzętu po instalacji
Rodzaj zamówienia:
Szyfrowanie oferty:
Data składania ofert/opracowań studialnych:
2025-09-25 10:00
(Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
Publikacja w strefie publicznej:
Termin zakończenia postępowania: