Świadczenie usług pomocy przy instalacji i deinstalacji stacji roboczych. Zamawiający zamierza zawrzeć 4 (cztery) odrębne, identyczne umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

  • Numer postępowania ZDM/UM/DZP/375/A/2025
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    1) Demontaż sprzętu ze stanowisk pracy
    • Odłączenie stacji roboczej (komputer stacjonarny lub laptop) oraz monitora/monitorów z biurka.
    • Odłączenie wszystkich urządzeń peryferyjnych (np. klawiatura, mysz, drukarka, skaner, telefon IP).
    • Demontaż dysku twardego ze stacji roboczej zgodnie z obowiązującymi procedurami bezpieczeństwa.
    • Ponowne skręcenie obudowy komputera stacjonarnego lub laptopa po demontażu dysku.
    2) Opis sprzętu i stanowiska
    • Oznaczenie każdego komputera: numer inwentarzowy, użytkownik, numer pokoju, Wydział, zespół.
    • Sporządzenie listy sprzętu z przypisaniem do konkretnego stanowiska pracy.
    3) Przygotowanie sprzętu do przekazania
    • Spakowanie zdemontowanego sprzętu do transportu.
    • Załadunek sprzętu do pojazdu.
    • Przekazanie sprzętu do Wydziału Informatyki zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem.
    • Przygotowanie komputerów do zwrotu wykonawcy zgodnie z ustalonymi procedurami i harmonogramem.
    4) Dostarczenie i instalacja nowego sprzętu
    • Wniesienie nowego sprzętu na wskazane stanowiska pracy.
    • Podłączenie stacji roboczej oraz urządzeń peryferyjnych zgodnie z wcześniej ustalonym planem.
    • Weryfikacja poprawności działania sprzętu po instalacji
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-09-25 10:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-09-25 10:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-09-18 08:54
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-09-18 08:54 -
    icon Ogłoszenie.pdf 2025-09-18 08:54 639 KB
    icon Zał. 1- Oświadczenie Wykonawcy.doc 2025-09-18 08:54 27 KB
    icon Zał.2- Wzór umowy.docx 2025-09-18 08:54 33 KB
    icon Zał.3 - Formularz oferty.doc 2025-09-18 08:54 38 KB
    icon Zał.4 -Kryterium doświadczenie.docx 2025-09-18 08:54 25 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia -
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa