3 Umowy zlecenie - na wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno-biurowych, prace porządkowe oraz archiwizacja dokumentacji.

  • Numer postępowania ZDM/UM/DZP/256/A/2025
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    3 Umowy zlecenie – na wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno-biurowych.


    Opis części zamówienia:
    Część 1
    Umowa zlecenie – na wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno-biurowych, prac porządkowych oraz archiwizacji dokumentacji.
    • Segregowanie dokumentacji według określonego wzoru
    • Skanowanie dokumentacji
    • Archiwizacja dokumentacji
    • Prace porządkowe
    • Wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych
     CPV 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe
    Część 2
    Umowa zlecenie – na wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno-biurowych, prac porządkowych oraz archiwizacji dokumentacji.
    • Segregowanie dokumentacji według określonego wzoru
    • Skanowanie dokumentacji
    • Archiwizacja dokumentacji
    • Prace porządkowe
    • Wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych
     CPV 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe
    Część 3
    Umowa zlecenie – na wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno-biurowych, prac porządkowych oraz archiwizacji dokumentacji.
    • Segregowanie dokumentacji według określonego wzoru
    • Skanowanie dokumentacji
    • Archiwizacja dokumentacji
    • Prace porządkowe
    • Wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych
     CPV 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe

    Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi dla jednej części zamówienia nie może przekroczyć:
    Część 1: 700 godzin w całym okresie obowiązywania umowy,
    Część 2: 700 godzin w całym okresie obowiązywania umowy,
    Część 3: 700 godzin w całym okresie obowiązywania umowy,
    Liczba godzin świadczenia usług oraz zakres realizowanych zadań w poszczególnych miesiącach będzie podlegać bieżącemu nadzorowi i weryfikacji przez Kierownika Zespołu.

    Zamawiający dopuszcza zatrudnienie osoby powyżej 16 roku życia z zastrzeżeniem, że
    (dla 16-18 lat):
    1) umowę podpisuje przedstawiciel ustawowy (najczęściej rodzic),
    2) należy uzyskać zgodę przedstawiciela ustawowego na wykonywanie pracy przez małoletniego,
    3) zastrzega się, że ewentualną karę umowną zapłaci przedstawiciel ustawowy.
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-05-30 12:00 (Pozostało: 0 Dni 0 Godzin 22 Minut)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-05-30 12:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-05-28
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-05-28 14:36 -
    icon Załącznik nr. 1 - Oświadczenie Wykonawcy.doc 2025-05-28 14:36 27 KB
    icon Załącznik nr. 3 - OPZ.docx 2025-05-28 14:36 27 KB
    icon Załącznik nr. 4 - Projekt Umowy.docx 2025-05-28 14:36 34 KB
    icon Ogłoszenie.docx 2025-05-28 14:36 34 KB
    icon Załącznik nr. 2 - Formularz Ofertowy.doc 2025-05-28 14:36 35 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa