Serwis i zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń frankujących i kopertujących

  • Numer postępowania ZDM/UM/DZP/75/A/2025
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    Wykonywanie okresowych przeglądów, wynikających z nich prac konserwacyjnych oraz napraw urządzeń frankujących i kopertujących użytkowanych przez Zarząd dróg Miejskich oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych do w/w urządzeń.
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-31 13:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-31 13:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-01-29
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-01-29 11:15 -
    icon Zalącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy.doc 2025-01-29 11:15 28 KB
    icon Załącznik nr 2 do ogłoszenia OPZ 2025.docx 2025-01-29 11:15 35 KB
    icon załącznik nr 3 do ogłoszenia projekt umowy.doc 2025-01-29 11:15 125 KB
    icon Załącznik nr 4 do ogłoszenia Formularz ofertowy.doc 2025-01-29 11:15 30 KB
    icon załącznik nr 5 do ogłoszenia formularz cenowy.xlsx 2025-01-29 11:15 11 KB
    icon ogłoszenie.docx 2025-01-29 11:15 31 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon Informacja o wynikach.rtf 2025-02-04 08:10 4.62 MB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa